JO15-1 vroeg uit de veren tegen Poolster/Holwierde

9909BW
SPIJK GN
tel. 0596-591745

Vandaag was het vroeg uit de veren want we speelden uit in Spijk tegen de leeftijdgenoten van Poolster/Holwierde. Na een kansloos verlies van vorige week hadden we vandaag de kans om wat goed te maken.

Na een korte bespreking waarin we een paar omzettingen hebben aangebracht in het team werd er om 9 uur afgetrapt. Het begin was ietwat rommelig en we kwamen dan ook achter uit een kluts situatie. Daarna begonnen we steeds beter te voetballen. Helaas viel ook voor rust nog de 2-0 door een knappe individuele actie van de tegenstander.

Na in de rust aangegeven te hebben dat het helemaal niet zo slecht ging gingen onze strijders en strijdsters er weer volop tegenaan. Dit resulteerde dan ook in een verdiende goal van Tjeu die zichzelf daarmee beloonde met zijn uitstekende wedstrijd. Helaas waren we daarna niet helemaal scherp en stond het binnen no time 3-1. Daarna kregen we nog wel wat kansjes maar gescoord werd er niet meer helaas.

Al met al hebben we veel beter gevoetbald dan de week ervoor en het hele team heeft gestreden. We gaan dan ook met frisse moed de volgende wedstrijd tegemoet tegen WVV.