Mogelijkheden

Sponsoring is van groot belang voor elke vereniging. Ook voor Sportvereniging Drieborg geldt dat de club niet kan bestaan zonder haar sponsoren. Het biedt een belangrijke bron van inkomsten voor de club. Daarnaast zorgt sponsoring voor een professionele uitstraling van de vereniging en bindt het de club met ondernemers in de omgeving. Wij zijn dan ook ontzettend blij met het grote aantal bedrijven dat onze vereniging steunt.

Er zijn binnen de vereniging diverse manieren om als bedrijf de club te ondersteunen in haar sportieve en maatschappelijke ambities. Naast het hoofdsponsorschap, bordsponsoring en het sponsoren van de wedstrijdkleding is er ook de mogelijkheid om aan te sluiten bij de Club van 50. Hieronder is meer informatie te vinden over de sponsormogelijkheden bij Sportvereniging Drieborg.

Interesse om S.V. Drieborg te sponsoren? Neem contact met ons op! We gaan graag met u in gesprek om te bespreken wat de wensen en mogelijkheden voor uw bedrijf zijn.

Bordsponsor

S.V. Drieborg biedt uw merk of bedrijf de gelegenheid om op het Lubbert Bruins Sportpark op te vallen met maximale aandacht. Met boarding zult u niet alleen het publiek tijdens alle thuiswedstrijden van alle teams bereiken, maar ook bij alle activiteiten zoals toernooien, sportdagen, clinics, zeskamp, feestweek, etc.

• Vaste boarding, per tweeënhalve meter

€ 100,- per verenigingsjaar (exclusief eenmalige productiekosten van ca. € 175,- exclusief btw)*

Bekijk naast de vaste boarding ook mogelijkheden voor andere vormen van aandacht op en rondom het Lubbert Bruins Sportpark. Wij denken graag met u mee om uw bedrijf maximale aandacht te laten genieten binnen elk budget.

Sportvereniging Drieborg heeft voor haar sponsoren meer smaken dan alleen bordreclame. Wilt u uw merk, naast alle activatie mogelijkheden die S.V. Drieborg u biedt, nog meer profileren, kies dan voor een van onze partnerschappen. Vraag ons welk pakket bij uw bedrijf of merkactivatie hoort. Hieronder een greep uit de faciliteiten.

Stersponsor

• Logo op het opstellingsformulier en wedstrijdcommunicatie
  • De naam van uw bedrijf of merk wordt getoond op het tv-scherm in het clubhuis
  • Eén (extra) vaste boarding à tweeënhalve meter
  • Logo of naamsvermelding op diverse uitingen (zoals de website en het sponsorbord) van S.V. Drieborg

Een minimale sponsorbijdrage van € 250,- per verenigingsjaar (exclusief eenmalige productiekosten van ca. € 195,00 exclusief btw)*

Kledingsponsor

De meest prominente manier van sponsoring bij S.V. Drieborg is reclame op het tenue of kleding. Met kledingreclame geniet u optimale aandacht en verkrijgt u regionale naamsbekendheid. Het kledingsponsorschap van S.V. Drieborg kunt u met uw bedrijf en product inzetten om zeer uiteenlopende marketingdoelen te bereiken.

Als kledingsponsor van S.V. Drieborg wordt uw merk of bedrijf meegenomen in alle uitingen van de club. Overal krijgt u de meest prominente plek en laten wij uw merk of organisatie opvallen. De aandacht waarin uw merk of organisatie naar voren komt, bestaat onder andere uit:

• Logo op het opstellingsformulier en wedstrijdcommunicatie
  • De naam van uw bedrijf of merk wordt getoond op het tv-scherm in het clubhuis
  • Logo of naamsvermelding op diverse uitingen (website, social media, sponsorbord) van S.V. Drieborg
  • Een zéér prominente plek op clubkleding waarbij uw merk of bedrijfsnaam in beeld komt bij onze fans en een aanzienlijk publiek in de rest van Oost-Groningen
  • Initiële media aandacht door uw shirtreclame

Een minimale sponsorbijdrage van € 750,- per verenigingsjaar*

Hoofdsponsor

Bedrijven en organisaties willen hun merk op een ludieke en originele manier onder de aandacht brengen, een zeer herkenbare trend in de sportsponsoring. S.V. Drieborg helpt u uw merk tot leven te brengen. S.V. Drieborg en haar spelers kunnen voor u een mooie tool zijn om uw merk tot leven te brengen onder uw doelgroep. Door middel van activatie kan S.V. Drieborg u zo goed mogelijk helpen om uw bedrijf of merk op de kaart te zetten.

Neem contact met ons op! Wij denken graag met u mee en maken een passend voorstel voor uw hoofdsponsorschap.

Een minimale sponsorbijdrage van € 2.250,- per verenigingsjaar*

* Duur van de sponsorovereenkomst voor minimaal drie verenigingsjaren.