Drieborg 1 verliest tegen koploper Heiligerlee

9677PZ
HEILIGERLEE
tel. 0597-417740

Afgelopen zondag stond er een wedstrijd in en tegen Heiligerlee op het programma.
Heiligerlee is op dit moment de koploper in de 4e klasse met nog maar 1 verliespartij, Drieborg , die dit seizoen nieuw in de 4e klasse is staat leuk in de middenmoot. Er viel voor Drieborg dus weinig te verliezen en de opdracht was dan ook om gewoon lekker te voetballen.
Drieborg probeerde dus gewoon aan te vallen wat dus ook vrij vroeg tot een bal op de paal resulteerde door Jens.

Een paar minuten later scoorde Heiligerlee uit een corner, 1-0 voor de thuisploeg in de 15e minuut.
Drieborg probeerde gewoon weer aan te vallen waardoor Heiligerlee uit een counter ook vrij snel de 2-0 maakte.
Het spel bleef hetzelfde en Drieborg maakte net voor rust de 2-1 waardoor Drieborg nog in de wedstrijd zat.
In de tweede helft scoorde Heiligerlee kort na rust de 3-1 en de 4-1 wat ook de eindstand was.
Al met al een terechte uitslag op een mooie zonnige voetbalmiddag.

Volgende week hebben we weer een thuiswedstrijd en komt V.V. Eext op bezoek, tot dan!