Zondag 3 maart was het zover, de provinciale kampioenschappen Acro.

In het ochtend deel mochten Daphne en Fahja hun oefening laten zien. En wat een mooie oefening!
Waar bij de vorige wedstrijd door de spanning nog wat kleine foutjes gemaakt werden, ging het zondag allemaal goed!
Ze zijn hiermee 8e geworden.

Daarna was het de beurt aan Aileen, Wendy en Amy om hun oefening te laten zien. Deze meiden hebben zo'n vooruitgang gemaakt ten opzichte van de vorige wedstrijd. Hiervoor hebben ze ook een verdiende 3e plek gekregen.
Helaas hebben ze net niet genoeg punten om door te stromen naar de district finale.

Als laatste was het de beurt aan Wendy, Julia en Livia. Ze hebben een keurige oefening laten zien, met hier en daar wat kleine verbeterpuntjes. Ondanks dat hebben ze een 6e plek weten te halen!
De meiden mogen trots op hunzelf zijn met deze prestaties.

Alle meiden bedankt die hebben geholpen op de wedstrijddag.
Het was een gezellige sportieve dag, tot op de Happy Cup!

5.jpg   4.jpg

3.jpg   2.jpg

Acrowedstrijd
4 februari 2024

Het acroseizoen is weer begonnen en de meiden konden weer stralen op de vloer! 🀸🏼‍♀
Voor Drieborg gingen Daphne en Fahja vroeg uit de veren, want zij waren de eerste meiden die de vloer op mochten. Voor Daphne was dit de eerste wedstrijd en de zenuwen waren dan ook zeker aanwezig bij beide meiden. Toch hebben ze een knappe prestatie neergezet met een 8e plek!
Twee wedstrijddelen verder lieten Aileen, Wendy en Amy hun oefening zien. Aileen en Wendy mochten na een aantal jaren de vloer weer betreden. We zagen hier en daar wat spanning, maar ook deze toppers hebben een nette oefening geturnd met goed uitgevoerde elementen. Ze zijn dan ook terecht beloond met een 3e plek!
Als laatste gingen Wendy, Julia en Livia de vloer op en hebben een keurige oefening neergezet. De dames waren wat gespannen voor de salto, maar die spanningen waren niet nodig, want deze ging net als de rest van de oefening super! Hiermee hebben ook deze meiden een topprestatie neergezet en gingen ze naar huis met een mooie 4e plek!
Alle meiden kunnen dan ook megatrots zijn op zichzelf!πŸ’ͺ🏼
Al met al een gezellige sportieve dag. Op 3 maart zijn de volgende acrowedstrijden. Dan zien jullie ons weer stralen op de vloer!

1.jpg     2.jpg

3.jpg    5.jpg