Voorlopig laatste wedstrijd Sven Glazenburg eindigt in nederlaag

9688RE
DRIEBORG
tel. 06-20841009

Na vorige week van THOS gewonnen te hebben, staat er vandaag Siddeburen op het programma.
Siddeburen staat 2e op het moment en draait goed dit seizoen. Drieborg staat 7e en probeert de 2e seizoenshelft nog wat plekken te klimmen.
Ondanks dat er ondertussen best wat spelers zijn met blessures,  is er genoeg hoop op een goed resultaat vandaag.

Siddeburen begint iets beter en heeft het eerste kwartier meer de bal, echte kansen komen er niet uit. Drieborg komt hierna meer in de wedstrijd en krijgt zelf ook wat kansen, maar ook hier komt geen goal uit.
Net voor rust komt Siddeburen toch op voorsprong door een goed uitgespeelde aanval.

De tweede helft gaat door zoals het in de eerste helft eindigde, best gelijk op en wat kleine kansen voor beide kanten.
In de 65e minuut komt Siddeburen op een 0-2 voorsprong door een wat een ongelukkige goal.

0-2 is dan ook de eindstand vandaag.
Drieborg heeft veel strijd geleverd en niet veel onder gedaan voor de nummer 2 uit de competitie.

Verder willen we onze spits en topscorer Sven een goede reis wensen, hij gaat voor 3 maanden naar Indonesië voor school. Letterlijk en figuurlijk een groot gemis voor de club, maar zo’n leuke uitdaging kan hij natuurlijk niet laten schieten.