Op de valreep een gelijkspel van Drieborg 1 tegen Gieterveen

9511PM
GIETERVEEN
tel. 0599-648472

Afgelopen zondag stond er op, weer eens een mooie zonnige dag, een uitwedstrijd tegen Gieterveen op het programma.
Gieterveen begint beter aan de wedstrijd en Drieborg is slordig in de passing en is nog wat zoekende. In de 12e minuut  valt de bal uit een tegenaanval van dichtbij, toch voor de voeten van Mark. Hij weet zulke kansen wel af te maken, 0-1 voor Drieborg.
Drieborg krijgt iets meer balbezit, maar blijft slordig in de passing. Gieterveen staat verdedigend heel sterk en blijf compact staan en wacht op foutjes aan Drieborg kant. Dit gebeurt dan ook 12 minuten later. Gieterveen onderschept de bal en Drieborg staat niet goed. Na een prima solo maakt Gieterveen de 1-1. Net voor rust maakt de rechtsback van Gieterveen de 2-1, na een schot die net niet lekker door Julan gepakt kan worden.

In de 2e helft heeft Drieborg er wat meer grip op en krijgt wat meer kansen. In de 67e minuut maakt Jens dan ook een goede goal, waardoor het weer 2-2 staat. In de laatste minuten weet Gieterveen de 3-2 te maken en lijkt het erop dat Drieborg met lege handen naar huis gaat, totdat Tim in de laatste minuut een corner er in één keer in weet te schieten. Hierdoor eindigt de wedstrijd in 3-3.

Volgende week staat er weer een Derby op het programma want BNC komt op bezoek.
Tot dan !