Eerste seizoenswedstrijd voor JO-10

9541XV
VLAGTWEDDE
tel. 0599-312828

De eerste wedstrijd van het seizoen voor de JO-10 tegen Westerwolde! De jongens moesten vroeg op 8:45 vertrek. Eenmaal aangekomen in Vlagtwedde hebben de trainers gauw hun praatje gedaan en konden we gelijk beginnen met de warming up. De jongens hadden er zin in dus het beloofde een leuke wedstrijd te worden!
Om 10:00 begon dus het spel. Drieborg begon gelijk met goeie kansen door onze spits Mees. Uiteindelijk na goed verdedigen kwam helaas toch een beetje onverwachts de 1-0. Geen probleem want doordat de jongens graag wouden winnen maakte Mees al gauw de 1-1. Uiteindelijk kwamen we weer 2-1 achter. We bleven goed voetballen en kwamen nog bijna goed terug door kansen van Alexander en Patrick. Helaas hielp het niet en kregen we al gauw de 3-1 en de 4-1 om onze oren.
Na de rust en de jongens weer flink wat moed in gepraat te hebben begon Drieborg weer sterk. We hadden vele kansen, maar alsnog wist Westerwolde nog 2 te scoren. Uiteindelijk wist Mees nog een vrije trap er in te schieten. En met nog wat goed verdedigend werk van Bram en Marlies hebben we flink wat goals kunnen stoppen.
Verder wisten Tyler en Bram nog bijna met z’n twee te scoren maar helaas mocht het niet baten.
Helaas verloren met 9-2 dus.
Des ondanks ging het niet slecht. Ook omdat dit de jongens hun eerste wedstrijd was.
Op naar de volgende!