Jacob Veld verlengt rol als keeper- en hersteltrainer bij Drieborg

28 februari 2024 8:30

Jacob Veld blijft ook komend seizoen de vertrouwde keeper- en hersteltrainer bij Sportvereniging Drieborg. Na vier seizoenen als assistent-trainer naast zijn zoon Kevin Veld, staat Jacob voor een nieuwe fase in zijn sportcarrière. Met het vertrek van Kevin als hoofdtrainer ontstaat er een natuurlijke overgang naar een andere rol voor Jacob. Recentelijk hebben het bestuur en Jacob overeenstemming bereikt dat hij ook volgend seizoen betrokken zal blijven bij de club als keeper- en hersteltrainer, zij het met een kleine wijziging: Jacob zal vanaf het komende seizoen op zondagen vrij zijn.

Als assistent-trainer heeft hij een beduidende rol gespeeld in het begeleiden van het team. Zijn toewijding aan de ontwikkeling van de spelers, evenals zijn bijdrage aan het technisch denken binnen de club, hebben Jacob een gewaardeerde figuur gemaakt binnen de vereniging.

Jacob Veld zelf kijkt uit naar de volgende stap in zijn traject bij Drieborg. Het besluit om op zondagen vrij te zijn, is een weloverwogen keuze die voortkomt uit zijn persoonlijke behoeften. Na jaren van toewijding aan de club en het amateurvoetbal in Oost-Groningen, voelt Jacob dat het tijd is om een balans te vinden tussen zijn rol bij S.V. Drieborg en zijn persoonlijke leven buiten het voetbalveld.

Als keeper- en hersteltrainer zal Jacob zijn kennis en ervaring blijven delen met de keepers en geblesseerde spelers van de club. Zijn rol zal van wezenlijke waarde blijven voor de vereniging, aangezien hij blijft bijdragen aan de ontwikkeling en het welzijn van de spelers. Jacob's passie voor het spel blijft een inspiratie voor velen binnen en buiten de club.

De aankondiging van Jacob's voortzetting als keeper- en hersteltrainer markeert een nieuw hoofdstuk in zijn rijke voetbalcarrière. Met zijn voortdurende betrokkenheid zal Jacob blijven bijdragen aan het succes en de groei van de club.