Een geweldige avond voor sponsoren van de Sportvereniging op een prachtige locatie

10 maart 2024 20:15

Zaterdag 8 maart organiseerde de sponsorcommissie van de Sportvereniging Drieborg een avondvullend programma voor alle sponsoren van de vereniging. De gasten worden ontvangen in De Graanpubliek in Bad Nieuweschans, of zoals ceremoniemeester gekscherend zegt “Drieborg Oost”.

Na het ontvangst en een welkom door de voorzitter, krijgen de sponsoren  een kijkje in de keuken van de SV voor wat betreft behaalde doelen en ontwikkelingen die nog op de planning staan. Vervolgens wordt het verbale stokje overgenomen door David Stolk die de gasten meeneemt in de wondere wereld van het amateurvoetbal in de regio.

Inmiddels staan de mannen van de Graanrepubliek te trappelen om de gasten, in twee groepen, mee te nemen op een Experience Tour langs de brouwerij en de stokerij. Gepassioneerd vertellen zij hoe het productieproces in die beide ruimtes verloopt en het uiteindelijke resultaat kan, tot groot genoegen van een ieder, worden geproefd. De meningen over het drankje dat nog geen whisky mag heten zijn verdeeld, maar met de meeste gezichten gebeurde toch iets raars na inname van het bruine goedje.

In het programma is tevens een interactieve quiz opgenomen. Hierin worden vragen beantwoord over de SV. Uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn, en zo gaat Jacob Veld met de hoofdprijs naar huis.

Het officiële gedeelte van de avond wordt afgesloten met een heuse veiling waarbij het boek “Scheids, hoe lang nog” (aangeboden door David Stolk) met van Wieringen Verreikerverhuur naar huis gaat en een Superdeluxe VIP Experience Tour bij de Graanrepubliek (Aangeboden door De Graanrepubliek) door Ecotherm Vloerverwarming wordt geclaimd.

De opbrengst van de veiling komt geheel ten goede aan de vereniging waar zij natuurlijk ongelooflijk blij mee is.
Hiermee komt een eind aan een goed georganiseerde avond op een prachtige locatie.

8.JPG         10.JPG

18.JPG   12.JPG