Bestuurslid

14-12-2023

Bestuurslid

Sportvereniging Drieborg heeft binnen haar bestuur een vacature. Het bestuur bestaat op dit moment uit vier personen. Met het oog op het ambitieniveau van de vereniging en de groeiende werkzaamheden van onze activiteiten zijn wij op zoek naar enthousiast en hands-on bestuurslid.

Het profiel

Wij zijn op zoek naar een bestuurslid dat vooral enthousiast en betrokken is bij onze doelstellingen en activiteiten. Én iemand die verantwoordelijkheid wil nemen om zijn/haar taak uit te voeren. Ervaring met bestuurswerk is niet per definitie noodzakelijk. Betrokkenheid bij de vereniging en een hart voor onze leden en vrijwilligers is belangrijk.

Dus in het kort:

• Voel jij je betrokken bij de vereniging;
  • Ben jij een teamspeler;
  • Beschik jij over een praktische instelling;
  • Wil jij je netwerkvaardigheden ontwikkelen;
  • Zie jij jezelf als ambassadeur van de vereniging;
  • Heb jij affiniteit met “verenigen”.

Dan vragen wij jou om te reageren!

Reageren

Als je naar aanleiding van bovenstaande omschrijving enthousiast bent geworden, neem dan contact met het bestuur.

Reageren op de vacature

* = verplicht